profilki

środa, 31 sierpnia 2016

| Jaką twarz wybrać w klinice piękna? |

Hej :)
Trochę dziwny tytuł  xd
Przejdźmy od razu do poradnika.

Zacznijmy od oczu.
Najbardziej to chyba polecam czarne (*.*) ale niebieskie, zielone czy brązowe też mi się podobają. Nie preferuję neonowych i intensywnych kolorów... Nie polecam też oczu z pierwszej strony oprócz jednych.. Ale o tym później xd

Polecane oczy (według mnie):


                         
                                                Te oczy polecam tylko przy kolorze czarnym.


Preferuję te kolory oczu:








Teraz cienie.




                                                     Polecam tylko ten kształt i kolor c;



Teraz nos:





              Chyba na temat nosów nie mam nic do powiedzenia.. xd Po prostu lubię te 3.


Usta:




                                         Lubię te 3 kształty ust i moim zdaniem są najlepsze.


Kolor ust:
Teraz modne są dość jasne kolory ust i mi też się takie podobają chociaż obecnie ma takie czerwone.





A co do skóry to nie mam jakiejś  ulubionej... Po prostu lubię jasne kolory skóry nie za ciemne..





A jak według mnie wygląda idealna twarz na MSP:









Według mnie to tak wygląda idealna twarz na Moviestarplanet. Planuję dokonać jej zakupu już nie długo.
Strasznie podobają mi się te czarne oczy i według mnie te usta są najlepsze. Bardzo podoba mi się ten "cień" na nich.


~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz