profilki

piątek, 7 października 2016

| To już koniec?... |

Hej Wszystkim :))
Miałam napisać tego posta jeszcze wczoraj ale nie miałam czasu.
Jeśli myślicie, że to koniec bloga to nie oto chodzi xd
No więc o co?
Niektórzy już wiedzą niektórzy jeszcze nie...
Ale Hack By Lisa już nie działa ;-;
Podobnież Król Shymon napisała do moderatorów prosząc o zablokowanie tego hacka...
I tak też się stało.

Jeśli niektóry nie wiedzą co to Hack By Lisa to ja już tłumaczę:

Hack By Lisa to taki program którym możemy dodać sobię sc i fame na msp.
Jednak była za to kara. Każdy użytkownik który użył tego hacku został po paru
minutach zablokowany na 100 lat. Więc użytkownicy wymyślili inni sposób.
Robili nowe konto hackowali i kupywali sobie listę życzeń. I tak każdy mógł
sobie kupić co chciał nie wydając kasy na vipa.



Tematy na forum:






Wczoraj wieczorem na forum pojawiło się wiele tematów na temat lisy. Wiele osób chcę móc korzystać z Lisy, a niektórzy są temu przeciwni. Co ja sądzę. Sądzę, że Lisa była bardzo pomocna. W końcu nie każdy ma hajs na vipa. A z resztą ja bym żałowała wydać 200 zł w jakiejś grze internetowej. A wy co o tym sądzicie? Korzystaliście z Hack By Lisa? Napiszcie w komentarzu! A ja na razie się z wami żegnam!




~Kamcia

3 komentarze:

  1. I dobrze, że ją zablokowali. Trzeba samemu zarabiać sc, a nie doładowywać sobie. Przecież na tym polega ta gra.

    OdpowiedzUsuń
  2. DARMOWY VIP tylko na tej stronie ---> http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń