profilki

wtorek, 30 sierpnia 2016

| Jak zrobić favikone na bloga? |

Witam.

Co to jest favikona?

W tym przypadku to ten kwadrat z literką "B".


1. Robimy tak jak w poprzednim poście z  nagłówkiem >>CLICK<<. Czyli robimy naszą postać tylko bez tła (nie dodawaj tekstu).
2. Wchodzimy na pizap >>CLICK<<.
3. Klikamy "Design"


4. Wybieramy Custom Size.



5. Wpisujemy 100 w oba okienka.





6. Wybieramy sobie jaki kolor chcemy.
7. I klikamy 7 obrazek od góry czyli te dwa zdjęcia.
8. Wybieramy tą postać i ją ustawiamy.



(Mi się nie chciało robić mojej postaci w sumo paint więc wziałam z mojego nagłówka XD)
9. Gdy już dobrze ustawimy postać klikamy literkę "T" na górze i dodajemy napis (jeśli chcecie|ja miałam go od razu).

10. Klikamy >>Save>>Save :D No i zapisujemy.





Jak dodać favikone?

1. Wchodzimy na swojego bloga.
2. Klikamy "Projekt" tam na górze jest.
3. Klikamy układ.



4. Tam pisze favikona i zarz obok edytuj. Klikamy je. 
5. Pokarzę nam się karta. Klikamy przeglądaj i wybieramy (ja już mam). 


6. A później zapisz.

Od razu ta favikona nie będzie się pokazywać chyba, że z innej przeglądarki ;) 


~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz