profilki

czwartek, 17 listopada 2016

| Give Thanks + Ocenka |

Cześć!
Wybaczcie... Wiem, że trochę mnie nie było.
Ostatnio nie miałam czasu i nękał mnie brak weny.
Ale dziś mam dla Was post!
Jutro nie idę do szkoły więc zrobię challenge i może coś jeszcze!
  Mam nadzieję, że się cieszycie z tego powrotu :)



 ⏩Okładka⏪


Tak prezentuję się okładka.
Szczerze to bardzo mi się podoba.
Jesień to moja ulubiona pora roku :)
Przedstawione są 4 Moviestar.
W tle widnieje kuchnia, stół, kilka ozdób i dynie!
A tak przy okazji czas było coś zmienić...
Myślę, że zauważyliście w tym poście xdd.


Ciuchy





Ubrania są już w klimacie jesiennym.
Co z tego, że jest już zimno... Trzeba nosić spódniczki!
W tym okresie strasznie podobają mi się stylizacje ze spódniczkami.
Ale ładny jest też sweterek.
Ogólnie podobają mi się te ciuchy!
Ocenka: 9/10


Rzeczy⏪ 


Ahh... Ten pomarańcz!
Najbardziej rozwala mnie ten indyk za 300 sc.
Skojarzenia mam ostatnio z siostrą oglądaliśmy "stefana" na msp :D
Ale wracając do rzeczy.
To czuje jeszcze ten klimat halloweenowy.
To przez te dynie.
Ocenka: 7/10


Animacje


Nie zwracajcie uwagi w co się ubrałam.
Wygląda to prze komicznie.
Po raz kolejny spotykamy się z animacją z telefonem.
Szczerze mówiąc, nie są one złe ale już mi się znudziły.
Można też znaleźć kilka tanich animacji.
Za 400/375 bądź 225 sc.
Ocenka: 8/10


⏩Tła⏪



Spoko tła!
Fajnie, że tym razem moderatorzy przygotowali dla nas dwa.
Szkoda tylko, że te dla vip jest troszkę ładniejsze.
Nie są też drogie.
Myślę, że do filmów lub artbooków będą się nadawać.
Ocenka:7/10



⏩Ogólna Ocena⏪

7,5/10 



Do jutra! Trzymajcie się! :) Cześć ♥
~Kamcia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz