profilki

sobota, 26 listopada 2016

| Black Friday Sale |

Cześć!
Jak tam u Was?
Co do mojej nieobecności wytłumaczenie znajdziecie w zakładce o mnie ;)
Od piątku do niedzieli prawdopodobnie będzie trwała wyprzedaż i już oczywiście trwa.
O co w niej chodzi?
W wyprzedaży chodzi o to, że wybrane ciuchy będą o 50% tańsze!
Tak aż o 50% !



Tak prezentuję się miasteczko oraz Zakupy.
Na pierwszym zdjęciu możemy zauważyć, że na budynku zakupów widnieją plakaty na temat wyprzedaży.
Na drugim zdjęciu kompletnie zmieniła się strona wyboru ?.
Moderatorzy zmienili nam tło.
Widnieją także napisy Black Friday Sale  oraz -50%.


⏩Przecenione ciuchy męskie⏪













 ⏩Przecenione ciuchy damskie⏪






 Co sądzę o wyprzedaży?
Jest super! Ciuchy mają fajną przecenę.
Można znaleźć wiele ciuchów które kiedyś wydawały nam się drogie a teraz są tanie.
Np. Ten eveliner. Kiedyś kosztował 1000 sc a teraz kosztuje 500 sc.
Można znaleźć rzeczy do 175 sc.
U chłopaków można znaleźć włosy do 200 sc!
Ten pomysł bardzo mi się podoba. 
Polecam ;) 


 ⏩Rzeczy⏪



Na rzeczach aż tak bardzo mi nie zależy.
Ale znalazłam kilka ładnych ;) 
Bardzo podoba mi się słoiczek z napisem dreams.
W realu posiadam taki słoiczek do którego wrzucam codziennie karteczkę.
Najdroższa rzecz kosztuje 500 sc.
Czyli nie jest źle! 


⏩Tło⏪


 MovieStarPlanet stworzyło nam jeszcze na tą okazje tło.
Kosztuje ono 250 sc. Przedstawia sklep w lecie.
Jak wcześniej widnieją też plakaty. 
Co sądzicie o wyprzedaży?  Jest to fajny pomysł?
Kupiliście sobie już coś?  Poinformujcie mnie o tym w komentarzu!
Przypomina, że nadal poszukuje redaktorów na bloga!
Trzymajcie się hej ;) 




~Kamcia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz