profilki

czwartek, 6 października 2016

| Neon Festival + Ocenka |

No hejka :))
Witam Was ponownie.
Tym razem czytacie post na temat nowego konkursu na msp!
Nazywa się on "Neon Festival" myślę, że każdy rozumie nazwę.


"Okładka" mi się bardzo podoba! Są bardzo fajne kolorowe napisy, ciekawie ubrane postacie,  pozytywne animacje i śliczne tło. Ten konkurs chyba naprawdę mi się spodoba! Ciekawa jestem jeszcze co do rzeczy ale zaraz je zobaczymy.




Na pierwsze ogniwo idą ciuchy:








Te ciuchy są świetne! Bardzo się cieszę, że wszystko jest w kolorach neonowych, bo po prostu je uwielbiam ♥ Mega mi przykro, że ta sukienka którą ma na sobie Moviestar kosztuję aż 11 kryształów. Niestety tle nie posiadam.  Wielce podobają mi się także proste włosy z morskimi końcówkami jak i te tatuaże na ręce.
Ocenka: 9/10



Rzeczy:


Hmm... Czy nie sądzicie, że te światełka są boskie?! Mi chyba najbardziej podobają się te za 300 sc.Chyba kupię je i ustawię w kolejności tęczy w moim pokoju.  Nie rozumiem jednej rzeczy. Czemu jedno z tych światełek kosztuje aż 1000 sc?! To tak drogo jak na zwykłe światło.
Ocenka: 8/10




Animacje:





Od razu powiem, że ubolewam nad tym, że najładniejsza animka jest dla vip. Jak można zauważyć zakupiłam już jedną animkę. Gdyby ktoś chciał wiedzieć to kosztowała 700 sc. Szkoda również, że aż dwie animacje są za diamenty. Ale inne animacje są całkiem spoko.
Ocenka: 7/10 niestety musiałam :///



Tło:

      



Co do tła to... tanio i fajnie! Myślę, że te tło szczególnie do artbooków pasowało.  A 400 sc to nie jest tak drogo więc myślę, że opłaca się kupić.
Ocenka: 9/10


Ogólna ocena:

8/10


~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz