profilki

piątek, 28 października 2016

| Nocturnal Circus + Ocenka |

Cześć.
Wybaczcie za to, że nie pisałam.
Ale jakoś nie miałam na to ochoty i czasu :c
Ale dziś bd aż 3 posty!
Więc mam nadzieję, że się cieszycie.



Tak wygląda okładka.
Prezentuje się nieźle.
Na pierwszym planie możemy zauważyć MovieStar w ciekawym stroju.
Trzyma ona kapelusz w ręce.  Na drugim planie są jeszcze dwie ms.
Cała scenka dzieję się w cyrku.
Wszystko jest bardzo ładnie wykonane i mi się podoba :)


Ciuchy:









Ubrania nie przypadły mi jakoś bardzo do gustu.
Ale jest trochę bardzo ładnych rzeczy.
Od razu zwróciła moja uwagę sukienka za 650 sc która ma też Ada Skon.
Może ją kupie. 
Zauważyłam także sukienkę Hell Of Kitty.
Ciuchy nie są złe i  nawet mi się podobają więc..
Ocenka: 7/10


Rzeczy:




Mamy jedną stronę rzeczy...
Nie są jakieś superanckie.
Ale jak bym miała starcoins to chętnie bym coś kupiła do pokoju.
Koniecznie napiszcie mi też w komentarzu co Wam się najbardziej podoba.
Ocenka: 6/10 


Animacje:


Animacje mi się podobają!
Są typowo cyrkowe.
Strasznie podoba mi się ta za 750 sc.
Może i bym którąś kupiła ale nie sądzę, że jakoś nadają się na status.
Ocenka: 6/10


Tło:




 Co do tła to...
Nie mam się za bardzo do czego przyczepić.
Tło samo w sobie nie jest złe.
Ale ja nie za często robię artbooki lub filmy a do tego o cyrku.
Podoba mi się ten upiorny klimat.
Ocenka: 8/10



Ogólna ocena:

6/10



~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz