profilki

czwartek, 1 września 2016

| Monster Catchers + Ocenka |

No cześć!
Uznałam, że zrobię dla was pościk o nowym konkursie na MSP.
Nazywa się "Monster Catchers" co na polski znaczy Łowcy Potworów.
Od razu gdy go zobaczyłam skojarzył mi  się z Pokemonami.
Te komórki w rękach i potwory. To znaczy tylko jedno...
Pokemony! Nie pomyślałabym, że nasze kochane MSP zrobi
nam taki konkurs. Ale można się było domyślać, bo tak gra jest już bardzo
sławna.
Wygląda to tak:




Przejdźmy do ciuchów.








No więc ciuchy nie przypadły mi za bardzo do gustu. Może z trzy rzeczy mi się spodobały.  Na pewno komuś się bardzo spodobały ale mi akurat nie..
Ocenka: 3/10


Teraz rzeczy:

Hmm... Widzimy tu wiele potworów. Ale czy bym je kupiła? Raczej nie... 
Ocenka: 2/10


Animacje:

 Co do animacji... To podobają mi się! Do tego są strasznie tanie! Na pewno sobie którąś kupię. Prawie każda jest związana z telefonem ale nie przeszkadza mi to wcale. Choć bardzo mi się podobają to nie dam 10/10, bo nie ma jakiegoś wielkiego WOW.
Ocenka: 9/10


Tło:





Tło jak najbardziej przypadło mi do gustu. Na tym tle widać, że dominuje zieleń którą bardzo lubię! Bardzo fajny krajobraz i myślę, że 400 sc to nie jest jakaś fortuna za tło.
Ocena: 10/10



Ogólna ocena pisemna:

Niektóre  rzeczy w tym konkursie mi się spodobały niektóre nie i myślę, że nie jest on najgorszy.
Na początku miałam negatywną opinię ale później się to zmieniło i na tle dałam nawet 10/10.

Myślę, że ten konkurs dostanie ode mnie dobre 5/10.



~Kamcia







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz