profilki

niedziela, 6 listopada 2016

| 5 Teł TAG |

Cześć :)
Zauważyłam na blogu Mondye, że Tomek zrobił 5 Teł TAG. CLICK
Postanowiłam, że ja też spróbuję!


Nominacje:
Paulinę z bloga delfineq177-msp.blogspot.com 
♥ Anie, redaktorkę tego bloga
Wszystkich chętnych do wykonania tego TAG'u



♥ Twoje ulubione tło ♥


Na te miejsce mogło by tez wejść tło o dwa miejsca niżej. Gdy szukałam to tego TAG'u teł bardzo spodobało mi się to i postanowiłam je sobie kupić więc uznałam, że je tutaj wstawię.
Na powyżej przedstawionym zdjęciu na pierwszym planie widzimy brzegi klifu a zaraz po nim morze w odcieniach zachodu słońca. W oddali widać górę oraz drzewa.  
Dominuje tu kolor pomarańczowy. 
Nazywa się Wild Ocean i kosztuję 350 sc. 



 ♥ Tło, które przypomina Ci jakieś miejsce ♥


 Byłam już kilka razy na stadionie narodowy. Ale to nie z tym widokiem kojarzy mi się powyżej przedstawione tło. Tak naprawdę to przypomina mi ono orlik na którym ostatnio grałam mecz z moimi koleżankami. Jeśli ktoś czytał o mnie w mojej zakładce to wie, że stoję na obronie.  
Kosztuje ono 450 sc i nazywa się Football Stadium.



♥ Tło, które najczęściej używasz ♥  


 Nie używam za często  teł.  Ale te ostatni raz miałam w artbooku więc je wybrałam.
Na pierwszym planie widać różowe chmury. Za nimi są dwa niebieskie jednorożce również z chmur.
W oddali widać tęcze.  Całe tło jest takie słodkie. Wręcz jak z bajki dla dzieci :D
Nazywa się Unicorn Heaven i kosztuje 550 sc.



♥ Tło, które twoim zdaniem jest najładniejsze ♥


Bardzo podoba mi się te tło. Jest takie klimatyczne i romantyczne. Kojarzy mi się trochę z koloniami nad morzem. Na tle przedstawiona jest plaża  oraz morze. Z obu boków możemy zauważyć drzewa z różowymi i pomarańczowymi kwiatami. W oddali widać wyspy oraz słońce które tak jakby nas razi. Niebo oraz morze ma taki piękny morski kolor. Nazywa się Caribbean Cruisin i kosztuje 500 sc.
 


♥ Tło, którego nie lubisz ♥  

  
Szczerze, to nie przepadam za tym tłem. Używałam go kiedyś ale teraz nie wyobrażam sobie tego.
Jest to tło które każdy użytkownik dostaję od razu. 
Przedstawia ono widok z jakiegoś wieżowca lub bloku.
Osobiście to ja lubię miasta i ich widoki ale te tło mnie nie zauroczyło.
Dla niewiedzących to nazywa się Roof Top i kosztuje 500 sc.




~Kamcia

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz