profilki

niedziela, 30 października 2016

| Animals Challenge |

Cześć i czołem!
Mam dla Was dzisiaj kolejny challenge.
Nominowała mnie do niego Paulina z bloga delfineq177-msp.blogspot.com
Nominacje:
Wszystkich chętnych do wykonania tego challenge.


Zasady:
Na stronie losowe.pl  ♥CLICK♥ musimy wylosować trzy literki. Mogą się one powtarzać. Gdy wylosujemy  musimy wybrać zwierzaka na każdą z tych liter np. p- papuga. Nazwa musi być po polsku oraz nazwa zwierząt musi rozpoczynać się daną literą. Następnie  na MovieStarPlanet musimy odwzorować wszystkie trzy zwierzaki.
Nie wiem jak Wy ale ja wszystko zrozumiałam i zabieram się do pracy!



 Wylosowałam l, p oraz g, a jako zwierzęta wybrałam: lwa, pandę i gila. Mam nadzieję, że jakoś mi to wejdzie. 




Powiem od razu, że się starałam, ale chyba coś mi nie wyszło c:  Tworzyłam tę stylizację, żeby Ms nie wyglądała jak Ms tylko jak lew. Cała stylizacja zawiera 4 elementy oraz kosztuje 1450 sc. Nie jest ona bardzo droga ale nie sądzę, żeby ktoś z Was chciał upodobnić się do lwa. Cała stylizacja zawiera ubrania dla nie VIP.



W kolejnej stylizacji próbowałam odwzorować pandę. 
Look zawiera pięć elementów: butów, spodni, bluzy, włosów oraz uszu. 
Włosy są dla VIP gdyby ktoś chciał je kupić. Wszystko razem kosztuje 1700 sc.
Nie aż tak drogo ale tak jak poprzednio stwierdziłam nie wiem czy ktoś chciał by kupić taką stylizacje c:




I ostatnim już zwierzakiem jest gil. 
Gdy wybierałam tą stylizacje patrzyłam na wszystko trochę inaczej.
Stworzyłam look bardziej do założenia ale też nie sądzę, żeby ktoś chciał się tak ubrać c:
Cały look zawiera: włosy, bluzkę, spódniczkę oraz kozaki czyli 4 elementy.
Kosztuje 1625 sc. Te odwzorowanie podoba mi się najbardziej.
A wy co o tym sądzicie? Napiszcie mi w komentarzu a ja na razie idę pisać drugi post!




~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz