profilki

piątek, 23 września 2016

| My Look |

Hejka!
Wiecie co dzisiaj jest?
Pierwszy dzień jesieni.
Pomyślałam o tym, że z tej okazji zrobię dla Was jesienne looki
w trzech kolorach jesiennych.
Żółtym, pomarańczowym i czerwonym.
Zapraszam do czytania!




                                         Żółty
 

 Koszt: 2250 sc

To pierwszy i zarazem najbardziej podobający mi się look z tego posta.
 Jak można zauważyć dominuję tutaj
piękna żółć. Nawet taka złota żółć.
Strasznie podobają mi się te rajstopy i bluzka.
Do przed chwilą wspomnianych części garderoby
dodałam też i butki takie trochę na koturnie,
oczywiście w kolorze żółty.
Włosy wybrałam związane i myślę, że pasują.  
 Ten połączenie kolorów jest trochę
 pszczołowate ale mi to nie przeszkadza i 
mam nadzieję, że Wam też nie, bo sądzę
że to ładne kolory :) 




          



                                    Pomarańczowy




Koszt: 3150 sc

W drugim looku głównym elementem jest czapka.
Wprowadza wraz z kolorem pomarańczowym
 w jesień...
Włosy splecione są w warkocz. Do tej fryzurki
 i czapki dobrałam słodki
 sweterek, klasyczne czarne legginsy
 i buty na koturnie. 
Myślę, że wszystko do siebie
dobrze pasuje i wygląda na jesienny look.
Co do kosztu to 3000 sc to  nie aż
tak drogo jak na 7 rzeczy.









                                                    Czerwony




Koszt:  3675 sc

Tu już na dzisiaj ostatni look.
Tutaj motywem głównym jest ta czarna  chustka na szyi mojej Moviestar.  Do czarnej chustki dobrałam 
czerwony, świecący sweter, czarne spodnie 
z dziurami i czerwone buciki.
Włosy wybrałam moje ulubione.
Czyli czarny koczek na głowie
z wypuszczonymi pensami.
Sądzę, że ten look też bardzo 
wpada w klimat jesienny i mam 
nadzieję, że Wam się spodoba.











Kolory które użyłam do stworzenia looków: 





No i to wszystko na dzisiaj.
Pozdrawiam bonusia789 która pisała do mnie gdy pisałam
tego posta. Możecie ją zapraszać!



 

 ~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz