profilki

niedziela, 27 listopada 2016

| Shop Till You Drop + Ocenka |








Witam Was w drugim poście dzisiaj.
Tym razem jest on o konkursie który ostatnio pojawił się na naszej gierce.
Jak już wiecie po tytule nazywa się on SHOP TILL YOU DROP.
Sprawdźmy czy mnie pozytywnie zaskoczy!

 ⏩Okładka⏪

 Cała scena kręci się przed jakimś centrum handlowym.
Na pierwszym palnie widzimy Ms o różowych włosach z ombre która trzyma torebki.
Dalej stoi kolejna postać , tym razem jest to chłopak który trzyma swoje ręce na bokach.
W tle widzimy jeszcze jedną MovieStar która przegląda się w lustrze ?.


⏩Ubrania⏪






 Ciuchy są różne.
Niektóre fajne a niektóre mniej...
Czy Wam też się wydaje, że te motyle na głowę z ostatniego zdjęcia są wzorowane na filtrze ze snapchata?
Motyw czapek bardzo mi się podoba....
Tylko niestety bardzo źle moim zdaniem wyglądają na MovieStar. 
Są przechylone w jedną ze stron.
A te niektóre buty przypominają obuwie  firmy Nike to nie jest lokowanie xd.
Powiem tak...
Mogło być lepiej!
Ocena: 4/10 

⏩Rzeczy⏪




 Szczerze mówiąc liczyłam na coś fajniejszego.
Nasze Msp dało nam do kupienia tylko jakieś torebki...?
I to do tego do 600 sc?
Jedynie podoba mi się ta z mopsem...
A wy co o tym sądzicie? 
Ocena: 2/10 

 ⏩Animacje⏪


 
Tanio i nawet fajnie!
Wszystko kręci się wokół zakupów ale tu mi to akurat nie przeszkadza :)
Porównując do rzeczy tocgb
Naprawdę to co innego kupić sobie torebkę za 625 a animacje za 350. 
Moderatorzy tu się akurat postarali.
Ocena: 9/10


⏩Tło⏪

 Okej, okej. 
Tło jest nawet spoko.
Podobają mi się te kolory. Są typowo letnie. A ja lato bardzo lubię! 
W tle widać też ruchome schody!
Nie wiem jak wy ale ja lubię chodzić po nich pod prąd :D 
Tło nie jest drogie kosztuje 450 sc.
Może komuś się przyda do filmu.
Ocena: 8/10



⏩Ogólna Ocena⏪ 

5/10


~Kamcia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz