profilki

wtorek, 25 października 2016

| Straszymy Moviestarplanet |

Cześć :))
Zanim przejdę do posta to napiszę,
że mam nadzieję, że ciepło przyjęliście nową redaktorkę Anie.
Jeśli ktoś jeszcze nie widział jej posta to tutaj macie link:  ♥CLICK♥

No więc...
Niedawno z  Pauliną postanowiłyśmy postraszyć ludzi z msp...
Na początku weszłyśmy do centrum handlowego przebrane za potwory :D
Ja jako pierwsza napisałam "Hack By Anonymouse".
Nie wiedziałam co napisać więc padło na to. Kreatywność +10.
Ale ludzie nie reagowali więc Paula napisała "Hej ziomeczki".
I to wszystko xd
Delineq próbowała także namówić użytkowników, żeby udawali przestraszonych...
Ale coś nie wypaliło :D



Skończyło się na tym, że napisałyśmy, że robimy posty na blogi i podałyśmy adresy.
I to wszystko z tego nieudanego  straszenia.
Mam nadzieję, że Wam się podobało.

Koniecznie sprawdźcie:
♥ Na msp Paulina nazywa się:  Delfineq177
Jej blog: ♥CLICK♥


~Kamcia
 

2 komentarze: