profilki

piątek, 28 października 2016

| Zadania Halloweenowe #3 |

No witam, witam!
To już drugi post dzisiaj.
Tym razem jest to trzecia i ostatnia część zadań halloweenowych.
Moderatorzy odblokowali nam ostatnie zadania i trzeba je wykonać!
Bierzemy się za to :)


Pierwsze zadanie nazywa się "Krwiożercze nietoperze wampiry!".
Zadanie jest bardzo proste.
Musimy znaleźć 5 nietoperzy :)
U mnie dwa były w mieście filmów, i trzy w zakupach.
Za poprawnie wykonane zadanie otrzymujemy 55 sc.



Następne zadanie brzmi "Przebierz się, żeby postraszyć".
Te zadanie jest już troszkę bardziej skomplikowane ale nadal proste.
Musimy sobie kupić jedno ubranie.
Następnie stwórz look i go ubierz.
Łatwizna!


No i tym razem zadanie nazywa się "Przerażający klaun".
Musimy kupić makijaż w którym upodobnimy się do klauna.
Nie wiem jak wy ale ja do klauna nie mam zamiaru się upodabniać :D
Musimy także wygrać grę Quiz oraz otrzymać dwa autografy od
przyjaciela będącego online z czym może być problem.
Ja dostałam już trzy ale nie włączyłam zadania i mi się nie zaliczyły.
Mądra ja c:


I oto ostatnie zadanie o nazwie "Ostatni akt w Cyrku Horroru".
Te zadanie oddziela nas tylko od zdobycia zwierzaka.
Musimy kupić animacje i ją włączyć w jakimś pokoju
oraz dać 5 autografów.
Pozdrawiam VIP'y które muszą czekać tylko 2 minuty! ♥


Udało Wam się już wykonać zadania?
Napiszcie mi w komentarzu!
A ja na razie się z Wami żegnam :*


~~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz