profilki

czwartek, 20 października 2016

| Zadania Halloweenowe #2 |

No witam, witam :)
Ktoś już zrobił wszystkie zadania?
Ja jeszcze nie więc zróbmy razem! :D


Pierwsze zadanie nazywa się "Agresywne potwory w ciemnych lochach".
Za zadanie mamy dać lovki 3 pokojom użytkowników.
A drugim punktem jest pogłaskać 3 zwierzaki.
Zrobione idziemy dalej!


Kolejne zadanie nazywa się "Nawiedzony Pokój".
Niestety już tutaj założyciele msp chcą, żebyśmy wydawali sc.
Musimy kupić coś do pokoju i z tego co zrozumiałam wstawić je tam.
Proste? Proste!


No i tym razem zadanie nazywa się "Artbook Umarłych".
Te zadanie również jest banalnie proste.
Trzeba dać 3 artbookom love it oraz stworzyć swój.
Jeśli zrobicie to na początku dużo osób może Wam dać love it.



A oto ostatnie zadania o nazwie "Gra Obłąkanych".
Musimy wygrać grę ''Szalone Karty''.
W drugim punkcie każą dać innym 3 autografy.
Jestem pozytywnie zaskoczona!
Tylko trzy?! :))


I to już wszystko na dzisiaj.
Mam nadzieję, że docenicie to, że napisałam dla Was dzisiaj 3 posty i rzuciłam naukę w kąt :)
Miłego wieczoru!




 ~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz