profilki

niedziela, 25 września 2016

| Primary Colours Challenge |

Hej! :))
Dziś przygotowałam dla Was Primary Colours Challenge, który zauważyłam na blogu Mondye.
Serdecznie polecam tego bloga.

Jeśli chodzi o zasady to są bardzo proste i myślę, że zrozumiecie.
Za zadanie mamy stworzyć look, który musi ładnie wyglądać i mieć dobrze dopasowaną kolorystykę. Nie możemy zmieniać koloru ani jednego ubrania ze sklepu co jest utrudnieniem oraz połączenie kolorów nie może być czarno białe.  Co do nominacji to wyzywam wszystkich którzy czytających tego posta. Jeśli macie blogi to zachęcam do wyzwania i koniecznie poinformujcie mnie, że robicie ten challenge w komentarzu!
Do roboty! :))







Naprawdę się starałam i zajęło mi to jakieś pół godziny! Ciężka praca się opłaca :D Myślę, że sam look wygląda okej.  Głównym elementem była  sukienka, dzięki której wiedziałam co robić dalej.  Gdy wybrałam sukienkę zabrałam się za buty. Trochę szperałam, bo znalazły się one na 20 którejś stronie jeśli dobrze pamiętam. Gdy dół był już zrobiony był czas na włosy. Wiedziałam, że przy tym znów się zejdzie, bo jeśli chodzi o włosy na MSP to  jestem bardzo nie zdecydowana i najlepiej to bym chodziła cały czas w jednych.
Po włosach był czas na dodatek... W końcu wybrałam kwiatki w kolorze białym i dodałam jeszcze tylko rzęsy, których za bardzo nie lubię ale nie mogła znaleźć moich. Cała stylizacja kosztuję 2500 sc. Równo (xd)  i nie za drogo.  Jeszcze tylko wspomnę, że pozdrawiam panią której włosy weszły w kadr :D


I to na tyle w dzisiejszym poście. Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu i czekam na Wasze komentarze!



~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz