profilki

poniedziałek, 26 września 2016

| Jeszcze jeden unikat? + Looki |

Hejka Wszystkim :))
Byłam dzisiaj jak zwykle na MSP i weszłam w te nowości czy coś tam...
I się okazało, że dodali nam jeszcze jedną fryzurę do unikatów!
Bardzo się cieszę, bo podoba mi się ta fryzura.
Lecz chłopaki nie mają się z czego cieszyć, ponieważ nic nowego im nie doszło.
Jak ona wygląda?...





Od razu postanowiłam wejść do sklepu i znaleźć tą unikatową fryzurę.
Jest ona na 3 stronie wraz z innymi ciekawymi unikatami xd



Kosztuję ona 400 sc więc nie bardzo drogo. Jest to kucyk z grzywką. Można zmienić kolor końcówek grzywki co jest bardzo trafione moim zdaniem. Na szczęście fryzura nie jest dla vip i może ją dokupić każdy.


Dwie stylizacje z tą fryzurą:






Koszt: 1400 sc
Bardzo tanio jak na 5 rzeczy! Stylizacja bardzo mi się podoba. Nie wiem jak Wam :D Piszcie w komentarzu. Włosy mają odcień blondu. Uznałam, że zrobię granatowe końcówki, bo sądzę, że wyglądają ładnie.








Koszt: 1400 sc
Tutaj również zapłacicie 1400 sc jeśli uznacie, że chcecie kupić taki look. Postanowiłam, że tu będzie bardziej nietypowe połączenie kolorystyczne. Użyłam koloru takiego fioletowego wpadającego w szarość i czerwonego wpadającego w brąz. Wszystko jest takie same tylko zmieniłam sukienkę.



Chciałabym pozdrowić jeszcze dwie osoby.  Pierwsza to jassmin1998 która napisała "Hej blog" i do tego dała mi prezent. Bardzo dziękuje! Drugą osobą jest  ! ! ! ! ! LOLA ! ! ! ! !  która również napisała "Hej blog".
I to chyba wszystko co chciałam Wam przekazać w tym poście.
Miłego dnia!




~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz