profilki

wtorek, 27 września 2016

| Forum |

Hejka Wszystkim :))
Dziś obejrzymy tematy na forum.


Na forum wczoraj wieczorem pojawił się pewny dziwny temat. Dokładnie to "Msp 2017". Według wielu użytkowników jeśli ktoś nie otrzymał powiadomienia od moderatorów w którym będzie zawarte, że nie zostaniesz bądź zostaniesz usunięty z Moviestarplanet. Piszą jeszcze, że jest to spowodowane tym, że wiele użytkowników robi dodatkowe konta i postanowili usuwać użytkowników. Ale sądzę, że by się to im nie opłaciło i nie wieżę w to. Ja takiego czegoś nie dostałam i nie sądzę, żeby ta historia jest zmyślona.
Napiszę dzisiaj jeszcze do moderatorów i mi to potwierdzą to jutro Wam wstawię jak dojdzie.








Mam jeszcze jedno zdjęcie z bloga Mondye, które mnie zaniepokoiło.  Chyba nawet wyślę je modom żeby mi wytłumaczyli xd





Mam nadzieję, że nie jesteś zła Mondye. Pozdrawiam jeśli to czytasz :)
I to wszystko na temat tej "dramy" jeśli mi do jutra odpowiedzą to Wam wstawię co mi napisali.



A teraz zwykłe tematy z forum:







Patrzcie ile tego jest! Nie wiem co się tym ludziom stało, że na forum są same tematy typu "Little Test".
Po co zawalać forum...
 Co jeszcze znalazłam?


To już ostatnie zdjęcie. Myślę, że ta osoba używa Charlesa i dlatego ma unikatowe oczy i kolor skóry.
Zachęcam do wchodzenia na forum, bo czasem można znaleźć coś ciekawego.
Miłego wieczoru!





~Kamcia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz