profilki

środa, 2 listopada 2016

| Pakiet VIP + Ocenka |

Cześć Wszystkim!
Jak tam po Wszystkich Świętych?
I ogólnie co tam u Was?
Napiszcie mi w komentarzu co u Was słychać.
 Dziś na msp ukazał się nowy 'gwiezdny' pakiet VIP.
Zobaczmy jak wygląda!

Męski:


 Od razu muszę powiedzieć, że pakiet robi na mnie wielkie wrażenie.
Strasznie podoba mi się ten motyw galaxy.
A ten booni.. Jest taki słodki!
W wersji męskiej mamy: bluzę, 'glany', włosy, boonie oraz ruszające się planety do pokoju.
Najbardziej podoba mi się ta bluza oraz boonie.
A Wam jak się podoba ten pakiet?
Ocenka: 9/10


Damski:


W tym pakiecie nie jest wcale gorzej.
Również mi się bardzo ale to bardzo podoba!
Pakiet zawiera: 'glany', rozkloszowaną sukienkę, włosy, boonie oraz ruszające się planety do pokoju.
Najbardziej podobają mi się włosy, boonie i sukienka.
Te pakiety są jeszcze na wyprzedaży, więc jak ktoś nie chce dużo wydać to teraz są na przecenie.
Polecam :D Sama mam VIP na tydzień.
Ocenka: 10/10



~Kamcia

2 komentarze:

  1. ja poszukuje pakietu meskiego moja nazwa na msp aanasowy25 jak ktos ma pv!

    OdpowiedzUsuń