profilki

poniedziałek, 29 sierpnia 2016

| Powitanie! |

Cześć wszystkich!
Witam was na moim blogu :)


     
                                           O MNIE
Nazywam się Klaudia, lecz ludzie mówią mi Kamcia. Chodzę do podstawówki. Niestety do gimnazjum już nie pójdę ;-; Interesuję się grafiką komputerową, uwielbiam jeździć na  fishce, kocham robić zdjęcia i uwielbiam śpiewać ♥ Moją ulubioną piosenkarką jest Ariana Grande ale słucham też rapu i Nighcore. Kiedyś miałam bloga o pewnej grze o nazwie Awataria ale go zamknęłam, ponieważ wyrosłam z tej gry.
Co do grafik to oto jedna z moich prac:



                                    
                                       O MOIM MSP 
W grę Moviestarplanet wprowadził mnie kolega o imieniu Dawid :) Jeśli to czytasz to Cię pozdrawiam. Założyłam przy nim konto... Był to dość wczesny rok. Może 2012/2011? Nie pamiętam dokładnej nazwy ale kojarzę, że było to coś z Robotem xd
Miałam później wiele innych kont ale pamiętam tylko"super dziewczyna5253". Ostatnio udało mi się na nie wejść. Moje główne konto nazywa się "klaudia25263". Gram na nim od sierpnia 2013. Mam na nim 17 lvl i 3 przyjaciół :) Olę, Amelię i Patryka.  Ich też pozdrawiam!
To screen z mojego profilu:



Obecnie nie mam chłopaka, ponieważ ostatnio ze mną zerwał XD Gdybyście chcieli mnie zaprosić to wybaczcie ale na obecny moment mam limit...

Myślę, że posty będę wstawiała co 2-3 dni. Albo częściej. Wiecie.. Niedługo szkoła i trzeba się uczyć :D 


~Kamcia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz